do początku mapa serwisu kontakt
Obozy Sportowe » Rewal 2016
Wiadomości z obozu w Rewalu I turnus

Dzień 4

Park wieloryba

Dzień 5

Dzisiejszego ranka poszliśmy na plażę zażywać kąpieli morskich i słonecznych. Woda w morzu ciepła, a na plaży lekki wiaterek. Po obiadku na którym zjedliśmy rybę, pojechaliśmy do Niechorza do Parku Miniatur Latarni Morskich, gdzie dowiedzieliśmy się bardzo ciekawych rzeczy o naszych nadmorskich latarniach. Po kolacji uczyliśmy się tańczyć "belgijkę"

Dzień 6

Dzisiaj rano obudziło nas piękne słoneczko, więc po śniadaniu udaliśmy się na plażę. Niestety , po 2 godzinach bardzo ciemne chmury , które błyskawicznie rozpętały burzę wraz z ulewą wygoniły nas z plaży.Wygonieni przez ową burzę ,przemoczeni ciepłym , rzęsistym deszczem dotarliśmy do naszego pensjonatu. Burza co prawda przeszła dalej lecz drobny deszczyk pozostał. Po pysznym obiadku suszyliśmy swoje przemoczone ubrania, a w między czasie urządziliśmy bal przebierańców. Po kolacji natomiast na stołówce urządziliśmy " kino domowe" po którym udaliśmy się na nocny wypoczynek.

Dzień 7

W dniu dzisiejszym śniadanie mieliśmy 15 min wcześniej by zdążyć na niedzielną Mszę św. Po Mszy niespodzianka Wielkie Mistrzostwa obozowe w mini golfa. Potem obiad i sjesta poobiednia. Mieliśmy właśnie wychodzić na plażę, gdy podczas zbiórki zauważyliśmy takie same czarne chmury jak wczoraj. Błyskawiczna zmiana decyzji i ubioru na sportowy. Zamiast więc na plażę poszliśmy na halę sportową rozgrywając : mecze, gry i zabawy sportowe. Po kolacji udaliśmy się na zachód słońca i na miasto.

Dzień 8

W dniu dzisiejszym pogoda bardzo często i bardzo szybko się zmieniała wymuszając tym samym zmiany naszych przygotowanych zajęć. Ostatecznie po śniadaniu zwiedziliśmy wystawę klocków LEGO, która cieszyła się dużym zainteresowaniem wszystkich uczestników obozu. Zaraz po obiedzie pojechaliśmy do Międzyzdrojów na MOLO i do Gabinetu Figur Woskowych. Po kolacji natomiast złożyliśmy życzenia urodzinowe Marcinowi i wspólnie odśpiewaliśmy STO LAT !

Dzień 9

Dzisiejszy dzień w Rewalu spędziliśmy na sportowo, zaraz po sprawdzeniu czystości w pokojach poszliśmy na rolki ,hulajnogi i rowerki ( gokarty). Po obiedzie natomiast udaliśmy się na pieszą wycieczkę klifem do Trzęsacza a wracaliśmy brzegiem morza na kolację. Jutro czeka nas wyprawa do wioski Słowian i Wikingów.

Dzień 10

Dzisiejszy dzień niestety bardzo deszczowy, pochmurny i ulewny. Po śniadaniu zajęcia na hali sportowej , a po obiedzie kasting do programu MAM TALENT w Rewalu. Sztormowy Bałtyk o zachodzie słońca natomiast po kolacji. Jutro wracamy do domu.

Dzień 11

Dzisiaj ostatni dzień w Rewalu. Pożegnanie z morzem i Rewalem. Wracamy do domu i mamy nadzieję wrócić tu za rok !!!

Wiadomości z obozu w Rewalu II turnus

Dzień 1

Dzisiaj mamy historyczny dzień, 1 dzień II turnusu w Rewalu jest pierwszym w historii wspólnym obozem świętochłowickich WESOŁYCH FOCZEK i siemianowickich PIRANII - dwóch zaprzyjaźnionych z sobą dziecięcych sekcji ratownictwa wodnego.

Wspólne przywitanie z MORZEM Wesołych Foczek i Piranii.

Dzień 2

Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od złożenia życzeń Laurze i odśpiewania jej 100 LAT. Po śniadaniu udaliśmy się na miasto na pierwsze zakupy, natomiast po obiedzie czas spędziliśmy pierwszy raz na plaży. Mamy nadzieję, że to nie ostatni czas na plaży , pogoda się zmieni i będziemy się kapać w morskich falach w promieniach słonecznych. Na kolację musieliśmy już iść w pierwszych kroplach deszczu. Z tego też powodu zajęcia wieczorne ( a były to rysowanie, malowanie wizytówek na drzwi naszych pokoi oraz tańce) musiały się niestety odbyć w budynku naszego Pensjonatu. Rekompensatą były dobre humory i uśmiechy na twarzach dzieci.

Dzień 3

Dzisiejszą sobotę ze względu na padający deszcz spędziliśmy po śniadaniu na wystawie klocków LEGO, po obiedzie na sali gimnastycznej, a po kolacji w naszym kinie zobaczyliśmy bajkę " Dziadek Mróz".

Dzień 4

Dzisiejszego niedzielnego poranka uczestniczyliśmy we mszy świętej po której poszliśmy zwiedzać park wieloryba. Wszystkie dzieci bez wyjątku były bardzo zainteresowane ciekawostkami , którymi nas raczył oprowadzający pirat. Na koniec zwiedzania były zabawy i poszukiwanie skarbu piratów. Po obiedzie natomiast udało nam się spędzić czas na plaży, a po kolacji przed meczem finałowym w piłce nożnej poszliśmy na pobliskie boisko.

Dzień 5

Dzisiaj po śniadaniu byliśmy w parku linowym GIBON, natomiast po obiadku ćwiczyliśmy elementy ratownictwa wodnego na plaży. Dzisiejszy bardzo aktywny, pełen wrażeń dzień zakończyliśmy na tarasie widokowym w Rewalu jedząc lody i podziwiając zachód słońca nad Bałtykiem.

Dzień 6

Dzisiejszy dzień w Rewalu spędziliśmy na sportowo, zaraz po sprawdzeniu czystości w pokojach poszliśmy na rolki ,hulajnogi i rowerki ( gokarty). Po obiedzie natomiast udaliśmy się na plażę, a po kolacji na przepiękny zachód słońca.

Dzień 7

Dzisiaj po śniadaniu byliśmy na plaży a po obiedzie nadmorską, wąskotorową kolejką pojechaliśmy do parku miniatur latarni morskich, gdzie dowiedzieliśmy się wielu nowych i ciekawych rzeczy. Po kolacji natomiast zachód słońca oglądaliśmy tym razem z plaży.

Dzień 8-9

Pogoda nas nie rozpieszcza .Wczoraj w dniu 8 nie robiliśmy zdjęć, ponieważ ciągle padał deszcz więc rano oglądaliśmy bajki i filmy a po południu ogłosiliśmy dzień leniucha. Dzisiaj natomiast rano spędziliśmy na sportowo. Po obiedzie poszliśmy na miasto. Wieczorem po kolacji urządziliśmy sobie dyskotekę pod chmurką.

Dzień 10

Dzisiejszy, pogodny dzień spędziliśmy w gościnnej wiosce Słowian i Wikingów, nad Turkusowym Jeziorem oraz w Międzyzdrojach.

Dzień 11

Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od pobytu na plaży w Dziwnowie skąd wystartowała sztafeta pływacka Balviten Baltic Challenge, która o godzinie 10:00 wyruszyła by przepłynąć Bałtyk na trasie Dziwnów - Ystad. Trzymamy kciuki za powodzenie tej niecodziennej sztafety. Następnie udaliśmy się do Kołobrzegu gdzie spędziliśmy wspaniałe chwile w aquaparku, w porcie i na Latarni Morskiej. Dzień dzisiejszy zakończyliśmy Mszą św. w Rewalu. Jutro wracamy już do domu.