do początku mapa serwisu kontakt
Obozy Sportowe » Rewal 2017
Wiadomości z obozu w Rewalu

Dzień 1

Dojechaliśmy dzisiaj do Rewala bezpiecznie i szczęśliwie dość szybko bez " korków" na drodze.. Po zakwaterowaniu ( super warunki : pokoje 2,3,4 i 5 osobowe z łazienkami a do naszej dyspozycji : boisko do piłki nożnej, siatkowej, plac zabaw) czekała na nas ciepła kolacja, po której udaliśmy się "przywitać" z morzem. Zmęczeni po podróży udaliśmy się na nocny wypoczynek. Wszyscy bardzo szybko zasnęli.

Dzień 2

Dzisiaj dzień był pełen nowych wrażeń po śniadaniu poszliśmy na miasto , a po obiedzie pojechaliśmy do Trzebiatowa na poligon wojskowy. Rywalizacja odbywała się w czterech grupach wraz z obozem z Zawiercia. Nasze Foczki i Piranie w desancie wodnym zajęły bezapelacyjnie dwa pierwsze miejsca ! BRAWO ! Po kolacji pomimo zmęczenia wszyscy bez wyjątku w świetlicy przystąpili do zajęć plastycznych.

Dzień 3/4

Wczoraj i dzisiaj pogoda w Rewalu nas nie rozpieszczała, przez dwa dni ciągle padał deszcz. Humory jednak wszystkim dopisywały wykonując zajęcia świetlicowe takie jak : rysowanie wizytówek na drzwi, gry planszowe i karciane a dzisiaj mieliśmy okazję po obiedzie spędzić czas na hali sportowej. Dzień po kolacji zakończyliśmy dyskoteką ze świetną muzyką którą przygotował Kamil i Brajan. Przy ich muzyce wszyscy się świetnie bawili.

Dzień 5

Dzisiaj pogodo była dla nas łaskawsza ponieważ już nie padało. Po śniadaniu poszliśmy do kościoła w Rewalu na mszę św. po której prosto pojechaliśmy do Świnoujścia. Po obiedzie natomiast nasz czas spędziliśmy w kołobrzeskim Parku Wodnym.

Dzień 6

Dzisiejszy dzień był pierwszym słonecznym dniem lecz bardzo wieczystym. Ratownicy wywiesili czerwoną flagę, my poszliśmy klifem do Trzęsacza a do Rewala wróciliśmy plażą. Po obiedzie i sjeście spędziliśmy czas na rolkach, deskach i hulajnogach. Przed snem nasi Młodsi Ratownicy pod okiem zawodowych ratowników pokazali i przeszkolili wszystkich bez wyjątku obozowiczów z zakresu I pomocy.

Dzień 7

Dzisiaj przestało padać, ale było bardzo wiecznie i na plaży znowu była wywieszona czerwona flaga zakazująca kąpieli w morzu. Zwiedziliśmy więc latarnię morską w Niechorzu i wróciliśmy do Rewala kolejką RETRO. Po obiedzie odśpiewaliśmy Marcinowi 100 lat, który podziękował nam za życzenia pysznymi cukierkami. Przed kolacją dokończyliśmy wczorajsze zajęcia, które przerwał nam deszcz. Na wieczornym spacerze po kolacji podziwialiśmy zachód słońca.

Dzień 8

Dzisiaj do obiadu mieliśmy zajęcia na hali sportowej, a po obiedzie poszliśmy do parku linowego GIBON.

Dzień 9

Pierwszy słoneczny dzień w Rewalu spędziliśmy cały nad morzem : po śniadaniu, po obiedzie a po kolacji poszliśmy podziwiać zachód słońca na rewalskim niebie.

Dzień 10/11

Dzisiaj rano do południa znowu padał deszcz. W południe się przejaśniło więc poszliśmy na spacer do miasta. Po obiedzie natomiast uroczyście zakończyliśmy ostatni pełny dzień na obozie balem przebierańców, pieczeniem kiełbasek na kolację oraz podsumowaniem konkursu czystości. Jutro wieczorem wracamy do domu. Na parkingu w Chorzowie będziemy prawdopodobnie około godziny 5:00 w poniedziałek. Rodzice mogą się dowiadywać szczegółów podróży u kierownika obozu podczas drogi powrotnej pod numerem telefonu : 600 853 841